Friday, 2024-03-29, 2:06 PM Main | Server doesn't recognize my name - Page 2 - Forum | My profile | Registration | Log out | Login Logged in as Guest | Group "Guests"Welcome Guest | RSS
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: spy, Manni_Ludolf, BladeWarrioR  
Forum » General Section » Problems » Server doesn't recognize my name
Server doesn't recognize my name
headshitDate: Thursday, 2011-01-20, 6:17 PM | Message # 16
2Pac must be alive
Group: Friends
Messages: 107
Reputation: 4
Status: Offline
Gender: Male
Country: Belgium
Gegevens kwijt lijkt me niet logish. 6min kick door etadmin mod toch ? Die name protect staat uit nogtans.
 
bleaktankinDate: Friday, 2011-01-21, 7:16 AM | Message # 17
Major general
Group: *PIMP*Member
Messages: 420
Reputation: 8
Status: Offline
Gender: Male
Country: Belgium
haha =p

*PIMP*Legolas <('-.-')>
 
MissBakselDate: Friday, 2011-01-21, 1:14 PM | Message # 18
Private
Group: Registered Members
Messages: 10
Reputation: 0
Status: Offline
Gender: Female
Country: Belgium
Ok dit is wel heel vreemd.

Ik heb het spel nu eraf gegooid en terug geinstalleerd maar nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb zelfs een nieuwe profile aangemaakt (wel met dezelfde naam) en graak nog steeds niet binnen.

Punkbuster is toch automatisch up to date als je het spel van internet download?
Deze server vind ik heel goed dus ik ga blijve probere.

 
spyDate: Friday, 2011-01-21, 1:35 PM | Message # 19
.: Clan Owner :.
Group: *PIMP*Leader
Messages: 981
Reputation: 33
Status: Offline
Gender: Male
Country: Netherlands
PB is niet automatisch up to date als je het spel van internet download.
Heb je al geprobeerd om onze serer te connecten als je eerst pb disabled ?
 
MissBakselDate: Friday, 2011-01-21, 3:33 PM | Message # 20
Private
Group: Registered Members
Messages: 10
Reputation: 0
Status: Offline
Gender: Female
Country: Belgium
Ik ben zelf geen krak in PC's dus zal ik eens beschrijven wat ik allemaal gedaan heb. Mischien zien jullie wel iets fout.

Ik heb eerst wolfenstein geherinstalleerd en deze draait maar ik kan jullie server niet binnen gaan. Dan heb ik de Patch in mijn map van wolfenstein geplakt. Deze map van wolfenstein staat bij mij bij program files.
Als ik de patch probeer te installeren zegt hij nu: Couldnt load default.cfg - I am missing essential files- verify your installation. Hier stopt mijn kennis van computers biggrin Ik heb deze map toch in de map van wolfenstein geplakt dus moet hij toch al de files hebben??

De punkbuster heb ik geupload door eerst de PBsetup te downloaden, vervolgens mijn spel aan te duiden en waar wolfenstein zich bevind op mijn computer (bij program files dus). Dan heb ik deze geupdate. Hij zij dat de update gelukt was.
Als ik dan wolfenstein probeerde te laten draaien kreeg ik een error. Ik heb dus al de files die pb in mijn map van wolfentein heeft geplakt terug verwijdert. Nu draait wolfentein weer maar ik kan nog steeds geen verbinding maken met jullie server.

Ziet iemand iets fout?

Pb enabelen en dissabelen geeft geen verschil.

 
-Cl1xzDate: Friday, 2011-01-21, 9:30 PM | Message # 21
.: AdminAbuser :.
Group: Not Welcome User
Messages: 1006
Reputation: 28
Status: Offline
Gender: Male
Country: Netherlands
Quote (MissBaksel)
Dan heb ik de Patch in mijn map van wolfenstein geplakt. Deze map van wolfenstein staat bij mij bij program files.
Als ik de patch probeer te installeren zegt hij nu: Couldnt load default.cfg - I am missing essential files- verify your installation.

Ik zelf heb eerst de patch geinstalleerd en daarna pas die bestanden die dan op bureaublad (kunnen) komen in mij et folder geplakt. Verder zou ik het niet weten. Misschien dat dit het is maar dat betwijfel ik. Je kunt het in ieder geval doen om de patch goed geinstalleerd te hebben.
Wij zullen in ieder geval verder kijken of de fout bij ons ligt en zullen je op de hoogte houden.
 
MissBakselDate: Friday, 2011-01-21, 9:54 PM | Message # 22
Private
Group: Registered Members
Messages: 10
Reputation: 0
Status: Offline
Gender: Female
Country: Belgium
Die patch heb ik nu in orde gekregen denk ik. Heb een hele tutorial gezien op youtube :).

Punkbuster heb ik nu ook up to date gekregen denk ik maar nog steeds kan ik niet op de server en nu kan ik op geen enkele server??
Het feit dat ik nu niet meer op andere servers kan duid er volgens mij op dat het probleem bij mij ligt.

Vele servers zeggen dat ik pb moet enabelen dan klik ik op enable in het "server-keuze-scherm" maar er verandert niets.
Als ik naar opties ga moet er bij game normaal gezien de mogelijkheid zijn om pb te enabelen maar dit staat er niet bij???

Ik vind het vreemd dat ik het vroeger zo makkelijk heb kunnen installeren.

 
spyDate: Friday, 2011-01-21, 11:05 PM | Message # 23
.: Clan Owner :.
Group: *PIMP*Leader
Messages: 981
Reputation: 33
Status: Offline
Gender: Male
Country: Netherlands
Waarschijnlijk heb je nu windows 7 smile
Geef me je xfire effe
 
-Cl1xzDate: Saturday, 2011-01-22, 8:34 AM | Message # 24
.: AdminAbuser :.
Group: Not Welcome User
Messages: 1006
Reputation: 28
Status: Offline
Gender: Male
Country: Netherlands
Hallo Missbaksel,

ik zag dat het je gisteren avond gelukt was om op de server te komen. Helaas ging ik toen offline dus heb niet gezien of het verbinden bij verdere mappen ook allemaal gelukt is. Is het probleem verder opgelost?

 
headshitDate: Saturday, 2011-01-22, 11:38 AM | Message # 25
2Pac must be alive
Group: Friends
Messages: 107
Reputation: 4
Status: Offline
Gender: Male
Country: Belgium
Het gaat hier niet om PB maar om etadmin_mod omg... Spy open eens de etadmin.pl en je zal zien dat daar exact te text instaat dat de server zegt tegen Misbaksel. PB heeft ook een name protect, maar je moet daarvoor betalen, en PB staat tog uit. En jij kan zelf kiezen of je die bij PB aanzet die optie.
 
MissBakselDate: Saturday, 2011-01-22, 5:06 PM | Message # 26
Private
Group: Registered Members
Messages: 10
Reputation: 0
Status: Offline
Gender: Female
Country: Belgium
ja inderdaad,

gisterenavond had ik voor de derde keer ET geinstalleerd met patch maar deze keer zonder PB up te loaden. Nu ging het.
Volgens mij ligt het probleem dus bij PB. Het is ook allemaal begonnen toen ik PB geupload had.
Die etadmin-mod weet ik echt niet wat het is.

Ik weet niet of jullie PB op de server gisteren hadden uit gezet, want heb ook geen boodschappen gekregen dat ik PB nog moest uploaden.
Ik kan in elk geval nu terug spelen en hoop dat ik niks meer met PB moet doen.

@spy: nee heb nog steeds xp, wel sp3 smile maar het blijft een oldtimer.

Bedankt voor al de hulp.

 
headshitDate: Saturday, 2011-01-22, 6:04 PM | Message # 27
2Pac must be alive
Group: Friends
Messages: 107
Reputation: 4
Status: Offline
Gender: Male
Country: Belgium
Het is voorbij heb ik de indruk, en het heeft niets te maken met PB, want een server zonder PB, dan is er geen PB. Is zoals je gebant wordt door iemand op server maar er is geen rcon of lvl's, zal ook niet gebeuren dan.

En als je xp nog hebt, wilt dat zeggen dat je je etkey hebt bijgehouden, en het is juist je GUID dat voor die name kick zorgt, maar het is over precies. En het was etadmin_mod, niet PB, ongemogelijk!
En die berichten dat je krijgt van PB is door spy gemaakt, ik vind het zelf nogal dom op zo'n berichte op server te zetten, want we hebbenn niet eens PB, en niet veel mensen hebben de berichten opgevolgt omdat zij ook weten dat er geen PB is. Ik weet nog dat ik me daar met Mozzila mee heb kapot gelachen want het trekt op niets.

 
MissBakselDate: Saturday, 2011-01-22, 6:08 PM | Message # 28
Private
Group: Registered Members
Messages: 10
Reputation: 0
Status: Offline
Gender: Female
Country: Belgium
Nu heb ik net het spel gespeeld en ik krijg zoals ik al verwachte de text dat ik men PB moet updaten.
Ik wil dit wel doen maar dan gaat volgens mij het spel weer helemaal niet werken.
Iemand een idee wat ik moet doen?

Op het einde van het spel kreeg ik connection problems en bleef men mannetje heel de tijd rechts naar voor lopen.
Is dit het systeem dat mij dwingt om PB te updaten of is dit een of ander lag-verschijnsel??

Added (2011-01-22, 6:08 PM)
---------------------------------------------
ik lees je bericht nu pas,
ok moet me geen zorgen meer maken, buiten mijn eige pc die soms wat vreemd doet maar daar kan ik wel mee leven

grz

 
spyDate: Tuesday, 2011-01-25, 2:02 PM | Message # 29
.: Clan Owner :.
Group: *PIMP*Leader
Messages: 981
Reputation: 33
Status: Offline
Gender: Male
Country: Netherlands
Leg een uit hoe het uiteindelijk gelukt is want Fatal heeft het zelfde probleem als jij geloof ik
Thx !
 
Forum » General Section » Problems » Server doesn't recognize my name
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

*PIMP*Clan copyright © 2024Free website builderuCoz